طراحی و ساخت تیوب باندل پولر (اکستراکتور) | تیوب باندل پولر

شرکت اطلس پویان یکی از شرکت های پیشرو با نیرو های مجرب و متخصص در زمینه طراحی و ساخت تیوب باندل پولر(اکستراکتور)  که کشنده مبدل حرارتی نیز نامیده می شود می باشد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با این دستگاه و مزایای استفاده از آن صحبت کنیم با ما همراه باشید.

دستگاه تیوب باندل یا تیوب باندل اکسترکتور

دستگاهی با سرعت بالا، ایمن و خودکار برای کاهش مشکلات بیرون کشیدن و جا زدن tube bundle در مبدل های shell and tube است. از مهم ترین مزایای این دستگاه، استفاده از یک دیزل موتور برای تولید نیروی محرک است که به ما این امکان را می دهد که از دستگاه در هر مکان و زمانی بدون وصل شدن به منبع برق استفاده کنیم. همچنین این دستگاه تمامی اجزاء کشنده مکانیکی ، هیدرولیکی، سازه ای را یکجا جمع کرده و به سادگی عمل در آوردن و جا زدن تیوب باندل مبدل های حرارتی را تنها با استفاده از یک ریموت کنترل و جرثقیل انجام می دهد.

مزایای طراحی و ساخت تیوب باندل پولر

افزایش ایمنی کار

کاهش احتمال خرابی

حذف روش های نامتعارف

صرفه جویی در وقت

کاهش زمان تعمیرات اساسی

افزایش راندمان تولید

استفاده از حداقل تجهیرات جهت سرویس مبدل ها


بیشتر بخوانید: نرم افزار طراحی مبدل های حرارتی


همانطور که گفته شد، این دستگاه در استفاده در محیط های کارگاهی، از موتور دیزلی استفاده می کند و به برق در محیط کارگاه نیازی ندارد.

عملکرد این دستگاه به این شکل است که توسط چنگک های خودش به مبدل های حرارتی وصل می شود و پس از آن امکان عملکرد در هر ارتفاعی را دارد.

شرکت اطلس پویان با استفاده از توانایی متخصصین خود، و با تجربه خود، اقدام به طراحی و تولید انواع تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی و انواع تجهیزات ریتیوب کردن مبدل های حرارتی در کارگاه ها نموده است.

پانوشت: طراحی و ساخت تیوب باندل پولر(اکستراکتور) , تیوب باندل پولر , مزایای دستگاه تیوب باندل , باندل اکسترکتور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =