بونکر معدن

بونکر معدن | بونکر سیمان | قیمت بونکر سیمان | خرید و فروش بونکر سیمان معدن

بونکر به یک مخزن فولادی گفته می شود که سیال و مواد پودری در آن قرار می گیرند. در کارخانجات بزرگ، برای تامین سیمان مورد نیاز، لازم است سیمان با استفاده از تجهیزات خاصی جا به جا شود. این بونکر ها می توانند به صورت ریلی یا کامیونی باشند. شرکت مهندسی اطلس پویان، ارائه دهنده انواع بونکر معدن، بونکر سیمان و … می باشد. برای اطلاعات بیشتر،خرید و  فروش بونکر سیمان و اطلاع از قیت بونکر سیمان از طریق شماره های داخل سایت با ما در تماس باشید.


کوره های پخت سیمان چه انواعی دارند؟


کاربرد های بونکر سیمان معدن

همانطور که گفته شد، بونکر ها، مخزن هایی برای نگهداری و جا به جایی مصالحی مانند سیمان و … هستند. با توجه به حساسیتی که مصالح داخل بونکر دارند، باید به نحوی ساخته شوند که که ورود و خروج مصالح درون آن ها به آسانی انجام شود.

شیوه کار بونکر ها شبیه سیلو هایی است که عموما با ظرفیت های 15 و 30 متری ساخته می شوند. طراحی آن ها باید به نحوی باشد که به مصالح آسیبی نرسد و جا به جایی به آسانی انجام پذیرد. چرا که سیمان به رطوبت حساس است و این تجهیزات باید به گونه ای ساخته شوند که سیمان داخل آن ها از عوامل محیطی و رطوبت حفظ شوند.

انواع بونکر ها

بونکر ها در دو نوع ریلی و کامیونی وجود دارند. در برخی از موارد تانکر بر روی بارجها و کشتی ها نیز حمل می شوند. سیستم ریلی به این شکل است که بسته به نیاز، تعداد تانکر ها مشخص می شود. تانکر های ریلی به گونه ای طراحی می شوند که سیمان به طور کانل و به راحتی از آن ها خارج شود. تصویر زیر یک نمونه از این بونکر ها را مشاهده می نمایید.

نوع دیگر این بونکر ها کامیونی هستند. این نوع عملکرد آسان تری دارد و به همین علت، کاربرد های بشتری دارد. این سیستم مانند سیستم های ریلی، دارای یک مخزن است که به صورت یکپارچه، ساخته می شوند و بر روی یک شاسی نصب و به کامیون یا تریلر متصل می شوند.

پانوشت: بونکر سیمان دست دوم , قیمت بونکر سیمان , بونکر معدن , قیمت بونکر اروم تریلر , کامیون بونکر 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 15 =