طراحی و ساخت دستگاه های امحا زباله بیمارستانی| قیمت دستگاه زباله سوز بیمارستانی

امروزه با توجه به افزایش جمعیت و در پی آن افزایش زباله ها در جوامع شهری، معدوم کردن این زباله ها از مهمترین مشکلات و دغدغه های مسئولین به حساب می آید. استفاده از دستگاه های زباله بیمارستانی، یکی از مهمترین روش های نابود سازی زباله ها است. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را در این باره به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

دستگاه های زباله بیمارستانی

همانطور که گفته شد، یکی از روش هایی که برای از بین بردن زباله های بیمارستانی، استفاده از دستگاه های زباله بیمارستانی است. این عملیات از آنجایی دارای اهمیت ویژه است که این زباله ها به علت پسماند مواد غذایی، جرم میکروبی، عوامل بیماری زا مانند زاید اتاق عمل در صورت نابود نشدن موجب انتشار میکروب و آلودگی می شود. مشخصات دستگاه زباله سوز بیمارستانی، بر اساس گنجایش بیمارستان، حجم زباله تولید شده و همچنین استاندارد های مشخص می باشد.  از آن جایی که فوریت در سوزاندن و از بین بردن زباله ها بسیار ضروری است، در هنگام خرید دستگاه به سرعت آن توجه فرمایید.

ویژگیهای دستگاه زباله سوز بیمارستانی

  • برخوردار از سیستم فیلتراسیون گازهای آلاینده حاصل از سوزاندن زباله ها
  • دارای ظرفیت متفاوت
  • به کارگیری برترین تکنولوژی های روز دنیا
  • تولید بر اساس استانداردهای بین المللی

بیشتر بخوانید: طراحی و ساخت مبدل های حرارتی

زباله های بیمارستانی

زباله بیمارستانی به زباله هایی گفته می شود که در مزاکز درمانی، مراقبت های پزشکی، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و … تولید می شوند. این زباله ها به چهار دسته زباله های عمومی، زباله های عفونی، زباله های رادیو اکتیو، زباله های تیز و برنده تقسیم می شوند. برای معدوم کردن این زباله ها از دو روش سوزاند و دفن کردن استفاده می کنند. از آنجایی که عملیات دفن کردن می تواند باعث بروز مشکلات و خطرات شود و آب های زیر زمینی و خاک را تحت تاثیر قرار دهد، معمولا از روش سوزاندن استفاده می شود. اگرچه استفاده از برخی از دستگاه های زباله سوز که در ساخت آن ها استانداردی رعایت نشده است، ممکن است موجب به وجود آمدن مشکلات زیست محیطی شود و گاز های حاصل از احتراق برای انسان ها و حیوانات خطرناک باشد.
بیشتر بخوانید: دفن زباله ها چگونه انجام می شود؟

خرید دستگاه های زباله سوز بیمارستانی

با توجه به نیاز روز افزون نسبت به نابود سازی زباله های، به خصوص زباله های بیمارستانی، شرکت اطلس پویان، اقدام به ارائه دستگاه زباله سوز بیمارستانی نموده است تا افرادی که قصد فعالیت در این زمینه را دارند، از طریق این دستگاه اقدام به معدوم سازی زباله های بیمارستانی کنند.

قیمت دستگاه زباله سوز بیمارستانی

برای مشخص کردن قیمت یک دستگاه، فاکتور های زیادی مطرح است که باعث تعیین قیمت می شود. کشور سازنده و شرکت، اتوماتیک بودن یا نیمه اتوماتیک بودن دستگاه، سرعت و ظرفیت معدوم کردن زباله ها از جمله معیار های تعیین قیمت هستند. برای اطلاع بیشتر و دقیق تر با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.  

چرا از دستگاه های زباله بیمارستانی استفاده می شود؟

یکی از روش هایی که برای از بین بردن زباله های بیمارستانی، استفاده از دستگاه های زباله بیمارستانی است. این عملیات از آنجایی دارای اهمیت ویژه است که این زباله ها به علت پسماند مواد غذایی، جرم میکروبی، عوامل بیماری زا مانند زاید اتاق عمل در صورت نابود نشدن موجب انتشار میکروب و آلودگی می شود.

زباله بیمارستانی چیست؟

زباله بیمارستانی به زباله هایی گفته می شود که در مزاکز درمانی، مراقبت های پزشکی، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و … تولید می شوند. این زباله ها به چهار دسته زباله های عمومی، زباله های عفونی، زباله های رادیو اکتیو، زباله های تیز و برنده تقسیم می شوند

دستگاه زبال سوز بیمارستانی چه ویژگی هایی دارد؟

برخوردار از سیستم فیلتراسیون گازهای آلاینده حاصل از سوزاندن زباله ها
دارای ظرفیت متفاوت
به کارگیری برترین تکنولوژی های روز دنیا
تولید بر اساس استانداردهای بین المللی

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =