طراحی و ساخت مخازن استیل صنایع غذایی

طراحی و ساخت مخازن استیل صنایع غذایی | شرکت ساخت مخازن استیل

طراحی و ساخت مخازن استیل صنایع غذایی به شکل های افقی، عمودی و عایق انجام می شود. گروه صنعتی اطلس پویان با چندین دهه تجربه در خصوص ساخت مخازن استیل، همواره تلاش نموده تا بهترین محصولات و خدمات را ارئه نماید و رضایت مشتریان عزیز را جلب کند.

طراحی و ساخت مخازن استیل صنایع غذایی

اولین نکته در رابطه با ساخت مخازن، کسب اطلاعات دقیق در مورد حجم مورد نیاز، نوع سیال، کاربرد مخزن و فضای سایت پروژه می باشد. بر اساس این اطلاعات شرکت سازنده تصمیم می گیرد که از کدام نوع استیل برای ساخت مخازن استفاده کند. مثلا در صنایع غذایی برای سیالات بدون خوردگی از استیل 304 استفاده می شود، ولی در صورتی که سیال اسیدی و دارای خاصیت خورندگی باشد، باید از استیل 316 استفاده نمود. همچنین فضای سایت، تعیین افقی یا عمودی بودن مخزن، ارتفاع، قطر و … بر اساس اطلاعات کارفرما انجام می گیرد.

انواع مخازن استیل و کاربرد آن ها

مخازن استیل دارای انواع مختلفی از جمله مخازن تک جداره، مخازن دو جداره، سه جداره و … می باشند. هر کدام از این مخازن با توجه به ویژگی هایی که دارند، در بخش های مختلفی از صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان مثال در مواردی که لازم است محتوای مخزن در دمای ثابتی نگهداری شود و با محیط مجاور ارتباطی نداشته باشد، باید از مخازن دو جداره استفاده کرد. و یا در مواردی که لازم است محتوای مخزن در معرض عملیات حرارتی قرار گیرد، جداره سوم با کمک آب سرد و بخار این امکان را فراهم می کند.

کاربرد مخازن استیل در صنایع

  • استفاده از مخازن استیل در صنایع داروسازی
  • استفاده از مخازن استیل در صنایع شیمیایی
  • استفاده از مخازن استیل در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • استفاده از مخازن استیل در تولید صنایع غذایی و تولید محصولات لبنی
  • استفاده از مخزن استیل در تولید عرقیات گیاهی

بیشتر بخوانید: روش ساخت مخازن تحت فشار


قیمت مخزن استیل

یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که در هنگام خرید مخزن استیل وجود دارد، قیمت آن است. به طور کلی قیمت مخازن استیل، به نوع استیل مورد استفاده در بدنه، ظرفیت و نوع مخزن بستگی دارد. همچنین به دلیل قیمت بالای استیل نسبت به فلز، مخازن ساخته شده با استیل گران تر هستند. همچنین عدسی ها، گیربکس، نردبان، ضخامت بدنه و … از جمله مواردی هستند که بر روی قیمت مخازن تاثیر گذار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

پانوشت: طراحی و ساخت مخازن استیل صنایع غذایی , شرکت ساخت مخازن استیل , طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی , خرید مخزن استیل , قیمت مخزن استیل دست دوم 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =